Brev:
Hvor længe er MME i grød og mos nødvendigt?
13. marts 2013
Alder:
7 mdr.
Hvor længe er MME i grød og mos nødvendigt?
Hej Helen.
Jeg har et enkelt lille spørgsmål. Hvor længe er MME i grød og mos nødvendigt?
Min dreng er 7 mdr og får havregrød til morgen, grøntsagsmos til frokost, flerkornsgrød til eftermiddag og grøntsagsmos til aften. Alle fire måltider indeholder ½ dl MME, men hvor længe er det nødvendigt at komme i? Udover mad dagligt, så ammes han nu fire gange i døgnet, dog nogle gange en ekstra amning om natten, hvis han vågner og jeg fornemmer at han har haft det lidt varmt.
Jeg glæder mig til at læse dit svar.
Hilsen mig